2011. augusztus 25., csütörtök

Elrepült

    Mindkét értelmében használható a szó, hiszen az idő is gyorsan elrepült, és a repülő is konk-
 rétan. Időrendben haladva : a Várnál hagytam abba. Sok feljegyeznivaló nincs is róla : a szokásos
program szerint zajlott, azaz vásári hangulat, hőség, fárasztó téblábolás. Ezeket nem én éltem most át, hanem É. mesélte. Judittal voltak fönt, ezért csak közvetve értesültem a dolgokról. Képet sem igen készített, csak
néhányat a jurtáról. Igyekeztek az árnyékban maradni, mert nagyon tűzött a nap. Még így is sikerült egy
kicsit lepirulnia, bár nem volt vészes, egy kis Irix segített rajta.(nem is ártott volna egykis színt szerezni, kint
úgysincs rá lehetőség ) Egy kis vásárfia is sikerült, pontosabban egy blúz és két szoknya, nekem is tetszenek.
Fáradalmaikat a nézőtéren pihenték ki, már amennyire, mert É.-nek megfájdult a háta-nyaka-válla, így azt
is kúrálgatni kellett.(Ma beszéltem vele s-on, még mindig fáj egy kicsit.) Tehát ez vol pénteken.
  Szombaton apa érte ment, én pedig itthon főzőcskéztem. Kicsit furcsa szombat-vasárnapi hangulat volt,
tekintettel az ünnepre.  Este megnéztük a tüzijátékot, persze a tv-ben. Maga a tüzijáték szép volt, de az adás
szinte élvezhetetlen. Aztán megnéztük az 50-es években készült Lúdas Matyi c. filmet, az következett a műsorban. A szereplő és az alapmű élvezetessé tette, de érzett a korszak lenyomata is rajta.
  Aztán É. pakolászott apai és anyai segítséggel, jól tele lett a bőrönd, hiszen a krakkói cuccok is itt voltak.
Vasárnap 1/2 9 körül indultunk itthonról, 3/4 10 körül értünk a repülőtérre. Persze még nem volt semmi kiírva, végül 1/4 11-től lehetett becsekkolni. A gép 1/4 1-kor indult, végül É.1/2 9 kor sms-ezett, hogy
hazaért. Másnap pedig mindenki ment dolgozni. Ennyit dióhéjban, csak az események szintjén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése