2011. szeptember 1., csütörtök

Hétvége

    Gyakrabban kellene írni, mert így a lényeg vész el, az események rögzítése.  Sajnos, már néhány
   nap múltával is elhomályosodnak a dolgok, igaz, hogy nem is jelentősek igazán.Persze, az is visszatart az írástól, hogy még nem ismerem eléggé a szerkesztés mikéntjét.
            Hétközben nem történt semmi különös, É.-vel skypon chateltem, így volt némi  információ a megérkezéséről, stb.

            
       Hétvégén aszalt paradicsomot csináltam,
mert Ilditől kaptam valamennyi paradicsomot, és nyersen
   nem fogyott volna el. Körülnéztem egy kicsit a gasztro blogokban, de hát az aszalás nem olyan
   nagy újdonság számomra, szépen sikerült is. A paradicsomokat megmostam hosszában kettévágtam,
   a belsejét kiskanállal kikanyarítottam, és a félparadicsomokat simán  sütőpapírral bélelt tepsire rak-
   tam. Úgy terveztem, hogy majd a napon aszalom, de közben beesteledett, így szépen bedugtam a
   sütőbe, a legkisebb lángra, és az ajtaját is kicsit nyitva hagytam. Éjszakára pedig eloltottam s lán-
   got, de a tepsit benn hagytam a sütőben. Másnap, vasárnap szép napos, meleg idő volt, ki lehetett
   tenni a napra, gézzel letakarva. Este behoztam a lakásba. Végül hétfőn is még hagytam száradni,
   majd keddre épp jó lett. Néhány kisebb darab teljesen megszáradt, de a többség aszalt állagú lett.
   Én nem ismerem amúgy, hogy milyennek kell lennie, még nem ettem. É.-vel hétfő este beszéltünk
   telefonon, ő mondta, hogy olajjal leöntve szokták eltenni. Így tettem én is, olivaolajjal színültig töltve
   tettem el a polcra, két kis üveggel. Később olvastam, hogy sóval is szokták aszalni, fűszereket is
   tesznek hozzá az olajba, majd jövőre esetleg úgy is kipróbálom. mindenki nagyon dícséri, hogy
   milyen finom. Majd meglátjuk, hogy érdemes volt-e vele bíbelődni.
   Míg én ezzel foglalkoztam, apa kicserélte az ebédlőben a radiátort, mert a régi csöpögött, kilyukadt.
   Ez kisebb, és laposabb, majd meglátjuk, mennyire melegít.
                    ( Borzasztó ez az íráskép, még meg kell tanulnom a szerkesztést.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése